2012. április 7., szombat

7.Fejezet

Igen, igen ilyen hamar.XD Fejlődöm...Na azért ne hamarkodjuk el, ezt azért kapjátok mert már ténylleg régen nem írtam így teljes mértékben megérdemelitek mert megvárakoztattalak titeket, nem húzom tovább : Jó olvasást és remélem tetszik majd! :)A folytatás holnap!

7-fejezet-Felelsz vagy mersz?

Ashley átjött segédkezni a készülődésben  aminek nagyon örültem hiszen fogalmam sem volt hogy hova is megyünk így azt sem tudtam hogy mit vegyek fel.Ash elmondta hogy Kellan egyik haverjának a lakására megyünk akit nem  ismertem de mindenki azt mondja hogy nagyon jó fej, és ha ekkora nagy az egyetértés akkor biztosan így is van.
Ash hozott magával ruhát is mivel gondolta hogy a gardróbomban nincsen semmi használható , szerinte.De most kivételesen nagyon is tetszett .Egy gyönyörű fekete koktélruhát hozott , ami nem volt sem túl kihívó sem túl visszafogott, egy szóval nagyon tetszett ami nagy szó mivel nem igazán egyezik az ízlésünk.Csodálatosan kidolgozott és ízléses csipke minta díszítette, szinte beleszerettem.:)     Ruha:

A sminkemet is barátnőm készítette el füstös szemeket varázsolt nekem , a hajamat most is egyszerűen csak leengedtem.Amikor belenéztem a tükörbe szinte nem is hittem a szememnek, mesésen festettem ha lehet ilyet mondani.A ruha tökéletesen simult a  testemre követve annak vonalát, jobbat én sem választhattam volna.
Miután minden készen volt és Ashley is elkészült taxiba szálltunk és indultunk is a partira.
Amikor megérkeztünk egy hatalmas meseszép házat pillantottam meg.Talán álmodni sem tudtam volna gyönyörűbbet.Annak a barátnak biztosan van pénze , jegyeztem meg.                                            ház:
A kapuk nyitva voltak így akadály nélkül bemehettünk a helyiségbe.Elsőként Kellant láttam meg, aki lelkesen üdvözölt is.
-Hello Kris  cicus, már nagyon régen láttalak hiányoztál.-ölelt meg .Lelkesen viszonoztam ölelését.
-Mesésen festesz, remek munka Ash.-mondta nevetve barátnőmnek aki meg is köszönte a dicséretet.Aztán beljebb invitáltak minket a házba, belülről is olyan csodás volt mint kívülről.Aztán bemutattak a ház tulajdonosának is , tényleg nagyon jó fej és aranyos is, lelkesen üdvözölt aztán a bárpult felé vezetett minket.Azt mondta hogy mindenki annyit fogyaszt amennyit csak akar,aminek nagyon örültünk is még jobban megkedveltem a fickót, tudja mivel hason a társaságomra.Az emberek között megpillantottam Robot is.Éppen táncolt ami nem túl megszokott volt tőle, látszott rajta hogy mát párszor meglátogatta a bárt, de azért részegnek sem mondanám, nem ilyen amikor ő részeg, táncolni már akkor nem nagyon tudna.
A társágból szinte mindenkit ismertem csak a házi gazda volt ismeretlen de lassacskán vele is megbarátkoztam. Iszogattam én is és lecsúszott pár pohár nálam is , nagyon jól éreztem magam.A buli kezdett a tetőfokára hágni és Ash kitalálta hogy játszunk felelsz vagy merszet.Mindenki szinte elsőre belement , bár én is élveztem mikor mások kaptak feladatot.Azon kívül rettegve gubbasztottam hogy nehogy rám kerüljön a sor.De hát ezt nem tudtam elkerülni és nekem is feltették azt a bizonyos kérdést:
-Kristen, Felelsz vagy mersz?-kérdezte nem túl józanul Kellan.
Mivel nem akartam senkit túlságosan beavatni a magán életembe így  hát nem volt más választásom mertem.
-Hát legyen , merek.-mondtam félve mert tudtam hogy ez sem lesz sokkal jobb az alkoholfogyasztást elnézve, eléggé meredek feladatot sejtettem. 
Egy pár percnyi gondolkodás után Kellan arcán ravasz mosolyt véltem felfedezni és ekkor már tudtam hogy nem lesz nekem túl jó így.
-Megvan.-vigyorgott elégedetten- Most bekötjük a szemedet, és kiválasztunk 3 fiút aki meg fog csókolni és neked ki kell találnod hogy kik azok.
-Ez remek meg mókás is, de azt nem felejtetted el véletlenül hogy nekem vőlegényem van?-kérdeztem egy csöppet sem nyugodtan kárörvendő barátomtól.
-Jajj ugyan már ne csináld Kris!Tudod hogy van egy olyan mondás: "Ami Vegasban történt, az Vegasban is marad.Szóval ami itt történt az nem is fog kiderülni.És amúgy is ez csak egy feladat, ha pedig nem teljesíted te is nagyon jól tudod hogy kapsz egy durvábbat.
Teljesen igaza volt most Kellannak, bár ennél durvább feladatot nem igazán tudtam elképzelni.
-Na jó legyen.De Lucas tényleg nem tudhatja meg!-mondtam kissé durcásan.Erre mindenki csak bólogatni kezdett.Aztán egy kendővel be is kötötték a szememet.
-Rendben, három szabály van-kezdett bele Ash.-Első, nem érhetsz hozzá az illetőhöz.Második,egy csóknak legalább 20 másodpercig kell tartania.Harmadik, és egyben a legfontosabb, rendes csók legyen,szóval vissza kell csókolnod.-sorolta el a követelményeket barátnőm.
Az utolsó kivételével , egyik sem volt teljesíthetetlen, na de hogy vissza kelljen csókolnom...A feladatban az aggasztott a legjobban , hogy Rob is itt van.Elképzelni sem szerettem volna hogy vele kelljen csókolóznom.Szóval remélem ennyire szemetek nem lesznek azért velem.
-Jól van Kris kezdjük, ne feledd a szabályokat!-utasított Kell.
Erre csak bólintottam. Aztán vártam hogy kezdjük el.
Nem sokáig kellett várakoznom ugyan is egy száj közeledett az enyém felé, még a lélegzetvételét is hallottam.
Amint ajka hozzáért az enyémhez , én is játékba lendültem, hiszen muszáj volt.Csókja nem volt vad inkább lágy , de kellemesnek nem mondanám.Semmit nem mozgatott meg bennem.Egyszerűen csak e játék kedvéért vívtam vele a csókcsatát.Amint le telt az idő elváltunk egymástól.
-Na Kris, kire tippelsz?-tudakolta Ashley.
-Nem is tudom, ...talán Jackson?-kérdeztem hezitálva.
-Nem , nem talált, Tom.-adta meg a helyes választ
-Rendben.Háromból egy rossz, jöhet a következő, de most figyelj oda jobban , mert ha egyet sem találsz el büntetés lesz.-nevetve fenyegetőzött Ash.Hát ez remek , ennél már úgy sem lehet rosszabb.
Elmélkedésemet egy újabb csók szakította meg.
Ez már egészen más volt mint az első, sokkal hevesebb mondhatni  már már követelőző.Amikor pedig a nyelve bebocsátást kért a számba  , bár szabály ellenes volt , de eltoltam magamtól, ez azért már sok volt.
-Bocsi de nyelves csókról nem volt szó.-mentegetőztem.Erre mindenki csak nevetésben tört ki.
-Na kire tippelsz?-kérdezte barátnőm.
-Egészen biztos vagyok benne hogy Kell.Csak ő lehet ilyen tolakodó.-mondtam egy mosolyt elnyomva.
-Telitalálat!
-Jó, kettő már megvolt.Jöjjön a harmadik.
Vártam hát hogy végre ezen is túl legyek és vége legyen ennek a szörnyűségnek.
 Nem sokára , újra lélegzetvételre lettem figyelmes.Mintha hezitált volna az illető, de végül még is megtörtént, ajka, ajkamhoz ért.Ekkor már szinte rögtön tudtam hogy ki is az.Csókja bizonytalan és tétova volt, bár  én sem voltam intenzívebb.Aztán amint kezdtünk belejönni sokkal hevesebb csatába kezdtünk.Még többet akartam , legszívesebben beletúrtam volna bozontos hajába, mint régen oly sokszor és még közelebb vontam volna magamhoz.Nem tudtam betelni vele, nem hittem el hogy újra ő csókol annyi hónap után.Szomjaztam a folytatásra.És ezt ő is érezte és nyelve bebocsátást kért , amit én készségesen meg is adtam neki. 
Körülöttünk síri csend volt, nyilván nem mindennapi látványt nyújthattunk.Aztán hirtelen észhez tértem, és ő is.
Amilyen lassan történt a csók annál gyorsabban váltunk el egymástól. bizonyára már réges régen túl léptük a 20 másodperces időhatárt.
Mind a ketten levegő után kapkodtunk, és csak most tudatosult igazán bennem mit is csináltam.
-Ö..rendben gyerekek.-törte meg a csendet Ashley.-Szóval Kris, ki volt ő?-kérdezte még mindig megszeppenten.
Kétség sem férhetett hozzá hogy ki csókolt az előbb, ezt már az első perctől fogva tudtam.Miután végre levegőt is kaptam kiböktem azt az átkozott nevet.
-Rob.-mondtam.A hangom ekkor már megcsuklott.Villám gyorsan szedtem le a szememet takaró kendőt, és az emeletre siettem.
Mindenki csak döbbenten vizslatott.És én legszívesebben elbújtam volna a világ elől.De sajnos ezt nem tehettem.
Amikor már senki sem láthatott , a földre rogytam és sírni kezdtem....



Hát ennyi lenne.Remélem tetszett .És pár komi nagyon jól esne.Vagy a chatre is írhattok.Csak légyszi valami visszajelzést.XD És remélem most már elfogathatóbb a hossza. :)

By: csillamlany.robsten


Nincsenek megjegyzések: