2012. április 24., kedd

18.Fejezet

18.fejezet-Választás

 

Kristen szemszöge:

Robbal végül is úgy döntöttünk hogy megnézzük a wellness részleget.
Gyönyörű nagy medencék voltak benne. a víz tükörsima volt, szinte csalogatott befelé.
Gyorsan át is öltöztünk, még szerencse hogy hoztam fürdőruhát.Bár egy kicsit féltem Őt hiányos öltözetben látnom, így extra erőre lesz szükségem, hogy ne vessem rá magam, de ki kell bírnom.
Hamar magamra kaptam a bikinimet, és felvettem a fürdőköpenyemet, majd lementem megvárni Robot.
Nem sokáig váratott meg.Amikor megláttam a lélegzetem is elakadt, nem bírtam róla levenni a szemem, ugyan is rajta nem volt köpeny.
Teste tökéletes volt, mint mindig.Nem túl kidolgozott, nem is nyurga, egyszerűen pont olyan amilyet szeretek.
Ki nem állhatom az izomagyokat, akkor már inkább a másik véglet.
De Robban minden megvolt, kissé kidolgozott felsőtest, férfias megjelenés.jesszusom Kris mit csinálsz már megint?Szóltam rá magamra.
Nagyon nehezen, és rengetek koncentrációval sikerült levennem róla a szememet.
Vészesen közeledett felém, éreztem ez nem lesz egyszerű.
Mikor ideért megállt előttem, hosszasan végigmért, úgy látom neki is vannak nehézségei , ezen mosolyognom kellett, de elfojtottam magamban, azonban nem tagadom jól esett ez a gesztus.
-Indulhatunk?-kérdezte egy kis idő után.
Én csak bólintottam, majd miután az alkalmazottal egyeztettük a szobaszámot, be is mentünk a medencébe.
Nagyon kellemes volt a víz.Imádok úszni, ez a kedvenc sportom, régen rendszeresen jártam is uszodába, de ez mostanság elmaradt.Úgy hogy jót tett ez a kis "edzés" most nekem.
Rob is remekül tudott úszni, így olykor olykor bementünk a mély vízbe is, de legtöbbször csak a sekélyebb medencékben maradtunk.
Bohóckodtunk egy kicsit, állandóan fröcsköltük egymást vízzel, rengeteget nevettünk.
Egyszer fel is ugrottam a hátára és Ő körbevitt a medencében.Jól éreztük magunkat.Sokáig áztattuk testünket, és utána elmentünk szaunázni.
A gőz pontosan kellemes volt, nem egyedül voltunk , mások is voltak a szűk helyiségben.
Azonban sokan hamar távoztak is, csak mi maradtunk meg  egy csaj.
Feltűnően szép volt.Hosszú barna haj, nagy kék szemek, csábító ajkak, ha pasi lennék tutira rámásznék.
Nem lehetett nem észrevenni hogy mennyire bejön neki Rob.Úgy csinált mint ha én nem is lennék itt, megszólította Őt.
-Szia, a nevem Jessica, de hívj csak Jessynek.-mondta mézes-mázos hangon.Azt hiszem mindjárt elhányom magam.
-Szia!Rob.-mondta udvariasan.
-Én a 35-ös szobában lakom, és te?-kérdezte.
Hazudnék ha azt mondom nem zavart a csevejük.Legszívesebben megcibáltam volna a csajt.Szálljon már le róla.Azonban semmi jogom nincsen ehhez, egyedül álló ember, nem szólhatok bele, főleg  nem úgy hogy vőlegényem is van.Így hát nagyot nyeltem.
-Én az 52-esben .-válaszolt Rob a kérdésre.
-Mit csinálsz este?-kérdezte a csaj.
Komolyan mondom mindjárt.....Nyugi Kris, fékezd magad!Próbáltam csillapítani dühömet, nagyon nehezen ment.
 Nem válaszolt rögtön.Idegesen doboltam a lábammal.
Rob rám emelte tekintetét.Szemei telis tele voltak aggodalommal.De én csak magamra erőltettem egy mosolyt.
A dobolást továbbra sem hagytam abba.Rob megfogta a lábomat, így késztetve a befejezésre.
-Szóval van programod?-kérdezte ismét a nőcske.
-Nem, igazából még nincsen.-válaszolta.
Azt hittem felrobbanok.Vettem egy nagy levegőt.
-Akkor esetleg mit szólnál egy italhoz  a bárban?-hívatta meg magát.
Ennyi volt, betelt a pohár, nem bírtam tovább, meg sem vártam Rob válaszát, kiviharzottam a szaunából.
Nem ment, nem tudtam volna tovább ott maradni, egyszerűen nem.Azzal sem foglalkoztam hogy vajon hogyan fogom megmagyarázni, csak ösztönösen cselekedtem.
Meg sem álltam a szobámig.Bezárkóztam és sírni kezdtem.Nem tudom miért, ez csak úgy rámtört.
Szörnyű volt látni ahogyan flörtöl vele az a ribanc, legszívesebben megtéptem volna.
De tudom hogy nincs hozzá jogom, nem szólhatok ebbe bele.De akkor is ezt nem bírtam tovább nézni.
Nagyon szeretem Őt.És nem tudom mással elképzelni.Könnyeim nem apadtak.
Azonban kopogtatás zavarta meg önsajnálatomat.
Nem akartam kinyitni, biztosan Ő az, így nem láthat meg.Nem hagyta abba.Két perc után is folytatta, nem úgy tűnt mint ha szándékozna elmenni.
-Kristen, nyisd már ki!-mondta hangosan, miközben nem túl finoman dörömbölt az ajtón.
Megelégeltem, miután letöröltem könnyeimet az ajtóhoz léptem és kinyitottam.
Rob dühös kissé dühös tekintetével találtam szembe magam.Nem tudtam megszólalni.Végül Ő törte meg a csendet.
-Ez meg mi volt?-kérdezte ingerülten.
-Mi?-kérdeztem vissza.Erőltetett mosoly jelent meg arcán.
-Nagyon jól tudod miről beszélek.-szűrte fogai közül.-Te sírtál?
Az arca szinte pillanatok alatt változott meg.Vonásai aggodalmasba váltottak át.
Felemelte kezét és végigsimított arcomon.Összerezzentem, és elkaptam fejemet, nem akartam érintését érezni, most nem.
-Miért csinálod ezt?-fakadt ki reményvesztetten.
Erre nem tudok mit mondani mert én sem tudom a választ.Csak egyetlen egy magyarázat van erre: szeretnem, de ezt nem mondhatom.
Percekig csak álltunk egymás előtt.A szívem összeszorult közelsége nehéz volt a számomra.
-Nem értelek.-mondta egyszerűen.Lehajtotta a fejét, teljesen megtörtnek látszott, de nem értem miért hiszen a csajszi szívesen vele tölti az éjszakát, nem kellek én is.
-Megbeszéltétek a találkát?-kérdeztem kissé gúnyosan.
Újra rám emelte gyönyörű szürke szempárját, szemei dühöt és csalódottságot tükröztek.Nem érettem miért dühös, de hamar választ kaptam elfojtott kérdésemre.
-Nem tudom miért csinálod ezt.Bár nem tartozom magyarázattal, de nem, nem beszéltünk meg semmit.-szinte tajtékzott az idegtől.-Én nem csináltam semmit, miért vagy ilyen?Most már nem beszélhetek egy nővel sem?Hm?
Nem tudtam mit mondani.Igaza van, tudom, de nem tudok mit tenni, szeretem és féltékeny vagyok, ezt nem tudom kikapcsolni.Mondani akartam valamit de szám nem mozdult.
-Nekem el kell viselnem hogy te Lucassal enyelegsz?De én már nem is beszélhetek nőnemű emberrel sem.Kris semmit nem tettem, de még ha tettem is volna akkor sincsen jogod haragudni.-mondta teljesen jogosan.-Nem én akarom ezt Kristen, nem én nem tudok dönteni, nem én játszom veled......Jobb lesz ha én most megyek...., és tudod mit?Csak akkor keress ha tudod mit is akarsz, én ezt így nem csinálom tovább.
Gyorsan elviharzott.Teljesen igaza volt mindenben.Gyáva vagyok.
Nem akarom  hogy azt higgye hogy csak játszom vele.Azt soha sem tenném, szeretem!
Döntenem kell, ez így tényleg nem mehet tovább, roskadtam össze, és újra rámtört a sírás......


Remélem tetszett!Várom a komikat! XD


Puszi és jó éjszakát:  csillmlany.robsten  ( Dóri ) :)

2 megjegyzés:

Kitti írta...

Hahh!! :O
Újabb kellemes meglepetés!!! :)
Millió köszönet érte!!! :)
Viszont az a "durcás" Hahh az elején, az a történet vége miatt volt!!! :)
Lehet, hogy bennem van a hiba, de én most tökéletesen Kris-t értem meg!!!
Elvileg Rob azért szervezkedett Ash-el, mert vissza akarja kapni őt...
Akkor meg mi a fenének ő vágja még be a durcást!!! :O
Elrohan, mint egy kisgyerek!!!
Remélem Kris utána megy és jól helyreteszi! :)
Megérdemelné, hogy felvilágosítsa a "szerelme" mennyire gyerekes is a viselkedése, meg különben is, Kris nem hitegette, mert megmondta, hogy neki vőlegénye van...! Amúgy meg, hogy bízhatna benne a jövőben, ha bármi van Rob egyből sarkon fordul és lelép! :S
Béna! :)
(Mármint Rob) :D
Sajnálom szegényeket, de nem is értem meg egyiküket sem!!!
Kris is dilemmázik itt a semmin! "Szeretem Őt, mindennél jobban" de azért mégis csak hagyja kínlódni Robot, és magát is!!!
Ááááhh!!! :)
Alig várom, hogy tovább olvashassam!!! :) IMÁDOM!!!
Olyan kis szerencsétlenek, de mégis kezdek egyre jobban a függőjük lenni! :) Hiába! Nekik együtt kell lenniük!!! :)
Nagyon tetszett!!! Gratulálok!!! :)

Névtelen írta...

Szia!

Nagyon jól sikerült ez a feji is. Rob most azért akadt ki ennyire mert Kris kiszaladt a szaunából, és mert játszik vele. amikor tudja mi a helyzet?
Nem úgy volt hogy együtt lesznek ezen a pár napon és jól érzik magukat? Ezt Rob jól elrontotta.

Kíváncsian várom mi lesz velük, hogy folytatódik a "pihenésük".

Nóci