2012. április 12., csütörtök

10.fejezet

10.Fejezet-Rácsok mögött:

Miután letettem a telefont, megfordultam de Robnak hűlt helyét találtam.Egyszerűen csak eltűnt.Itt hagyott.Értem én.A szemembe azt hazudja hogy nem hibáztat a magzat elvesztéséért de igazából nem így gondolja és itt hagyott.Legalább a szemembe mondta volna.De mind egy , ha így akarja menjen csak el.Bár mit is vártam?Szintén egyesre vizsgázott konfliktuskezelésből. Ugyan úgy itt hagyott mint fél évvel ezelőtt.Szép.Gratulálok Robert Pattinson.Most már legalább tudom hányadán állunk.
Nem mondom eléggé felhúztam magam ezen, és már bulizni sem volt kedvem.Így miután mindenkitől elbúcsúztam, haza indultam.Mivel taxival jöttem hívtam egyet.Amíg várakoztam ezernyi gondolat kavargott a fejemben.
Felidéződött bennem a ma esti csókunk.Akaratlanul is végigsimítottam ajkamon.Olyan jó volt.Tudom ezt nekem nem szabadna mondanom, de ha ez az igazság.Ahogy csókolt, mindenem beleremegett, mint régen, és akartam őt, többet akartam mint egy csók.Közelebb akartam húzni magamhoz, azt akartam hogy karjaiban tartson, hogy csak az övé lehessek.De nekem ezt nem szabadna éreznem.Nem.De mit tegyek?Ez ellen nem tudok mit tenni.
Miközben ezen merengtem meg is érkezett a taxi.Hamar hazavitt, mivel nem volt nagy forgalom.
Elsőként lezuhanyoztam.Nagyon jól esett.Hajat is mostam.A zuhany alatt csak is ő rá tudtam gondolni.A testem lángolt.Aztán észhez tértem.Hideg fürdőt vettem és próbáltam minden ilyes fajta gondolatot száműzni az elmémből.Bár nagy nehezen, de sikerült.És hamarosan álomba is szenderedtem.
Álmodozásomat azonban telefoncsörgés törte meg.
-Cöhh, ki lehet ilyenkor?-zsörtölődtem.
De azért csak felvettem hátha valami fontos az.
-Halo?-szóltam bele álmosan a kagylóba.
-Jó estét!Elnézést hogy zavarom kisasszony, de ismeri ön Robert  Pattinson urat?-kérdezte egy hivatalos hang.
-Igen, de miért fontos ez?-kérdeztem vissza .
-A rendőrségről hívom önt.Az imént említett személyt őrizetbe vettük verekedésbe keveredett, így beszállítottuk a kapitányságra.A telefonjában az ön száma volt az első így önt tárcsáztuk.csak azért hívom hogy esetleg érte tudna jönni letenni az óvadékot?-kérdezte tőlem a rendőr.
-Jesszusom,persze azonnal indulok!-szóltam és letettem a telefont.
Gyorsan magamra kaptam egy farmert, egy pulcsit, és a conversemet, és hívtam is a taxit.
Lementem a ház elé még meg nem érkezik.
Te jó isten mit csinálhatott ez az idióta?Teljesen megőrült?Miért csinálja ezt?Ezernyi kérdés kavargott bennem.Nem sokat kellett várni a taxi meg is érkezett.Három fuvar egy napra.Robert Pattinson, sokkal tartozol nekem.Zsörtölődtem magamban.
Hamar megérkeztünk a rendőrségre.Miután szóltam hogy le szeretném tenni az óvadékot, utána nem sokkal ki is engedték Robot.
Szörnyű állapotban volt, a ruhája csak úgy bűzlött  a kocsmaszagtól.Szép kis éjszakája lehetett.Eléggé szarul volt így hát úgy döntöttem  hogy most nem nyaggatom, de majd reggel megkapja a magáét.A fejmosást nem ússza meg.
Gyalogoltunk a lakásomig, mivel én közelebb laktam.A sétától legalább kitisztul egy kicsit az elméje.
Egész úton nem beszéltünk.Bár abban erősen kételkedtem hogy egy értelmes mondatot is el tudott volna mondani.Csak úgy tocsogott a piától.Azzal voltam egész idő alatt elfoglalva hogy ne essen pofára, ugyan is az egyensúly érzékét teljesen elvesztette.
Amikor megérkeztünk, rögtön a zuhanyzó felé irányítottam, megmondtam neki hogy így nem feküdhet be az ágyamba.Míg ő fürdött addig kiszellőztettem, mivel a belőle áradó förtelmes bűz az egész szobát elárasztotta, elviselhetetlen volt.Feltettem egy kávét is , az majd hátha kijózanítja és egy kicsit gatyába szedi.
Hamarosan el is készült.Amikor kilépett a fürdőből csupán egy szál törülköző takarta.
-Öh...nincs mit felvennem.-mormolta.
Én csak sóhajtottam egy nagyot és mivel Lucasnak volt itt egy nadrágja odadobtam felé.Még régebbről maradt itt, mikor még nem nála laktam, már egy csomószor vissza akartam vinni de valahogy mindig megfeledkezem róla.
 Rob,bár morcosan de felvette.
-Pólóval sajnos nem szolgálhatok.-mondtam.Ő erre csak megrántotta a vállát.
-Jó lesz így is , ha téged nem zavar.-erre én csak elmormoltam egy nemet.Ő pedig elmosolyodott.
-Főztem kávét,a  konyhában van.-mondtam és indultam is a helyiség felé Rob pedig követett.
Lassan elkortyolgatta  fekete nedűt.Már sokkal jobban nézett ki.Még azért nem mondanám józannak de már részeg sem volt.Inkább csak másnapos.Amit szóvá is tett.
-Hjajj, iszonyatosan sajog a fejem!Nincsen valami gyógyszered?-kérdezte fájdalmas hangon.
-Azt el hiszem hogy fáj.De fájjon is!Ez a legkevesebb.Ugye tudod hogy mekkora hülyeséget csináltál?-rivalltam rá, és indultam a fejfájáscsillapítóért.
-Igen tudom , és nagyon sajnálom hogy miattam nem tudtál aludni.Én tényleg röstellem.-kért bocsánatot.
Odadobtam neki a gyógyszert amit meg is köszönt.A bocsánatkérést pedig elfogadtam.
-De mond miért verekedtél?-böktem ki amire annyira kíváncsi voltam.
-Rengeteget ittam, és még többet akartam, de a pultos azt mondta hogy mára elég volt, és nem adott többet.Én pedig nekiestem.Nagyon nagy barom voltam, de most már így józanul bánom az egészet.Még ma bocsánatot kell kérnem tőle.
Ezt csak helyeseltem.Majd csöndben ültünk egy darabig a konyhapultnál.De egy valami nem hagyott nyugodni.Miért rohant el az este, és miért itta le magát?Van egy olyan érzésem hogy hiába kérdezném meg , nem kapnék a kérdésemre választ.Így hát nem szóltam semmit.
Hajnali öt óra volt, na ma sem alszom már többet, gondoltam.
Rob nem sokkal később elszenderedett, én pedig a nappaliban néztem a TV-t.
Nem akartam befeküdni Rob mellé, meg nem is lett volna jó ötlet...
Így hát inkább a  film mellett döntöttem.
Ám megzavartak a mozizás közben, a kulcscsörgésre lettem figyelmes.De ki lehet az?Senkit nem várok!
A kérdésemre rövidesen választ kaptam , ugyan is az ajtón belépett Lucas.
Te jó ég ha meglátja a félmeztelen Robot a hálószobámban, félrefogja érteni ezt az egészet.Most mit csináljak?Kérdeztem  magamtól és kezdtem teljesen pánikba esni.....



Remélem tetszett a fejezet.És megjutalmaztok néhány kommenttel.
:)


Puszi:  csillamlany.robsten

3 megjegyzés:

Emma írta...

Sziaa.Hát szép dolog ilyen befejezést hagyni?
Neeeeeeemmmm
Alig várom a folytatást.Vajon ki lehet az Lucas esetleg Ashley?
Kíváncsian várom
Hatalmas ölelés és sok puszi

Névtelen írta...

Miért gondolja Rob, hogy ha leissza magát, jobban lesz?
Vajon mit fog szólni Lucas, hogy Rob félmeztelenül fekszik Kris ágyában?

Kíváncsian várom a folytatást.

Nóci

csillamlany.robsten írta...

Köszi a komikat, és az majd kiderül! XD Igen tudom gonosz vagyok! :)