2012. május 27., vasárnap

Őszintén!

Hát sziasztok ismét! :)
Mint már azt tudjátok rövidke kis szünetet tartok a blogon, ami azt takarja hogy nincsen friss.Az igazság az hogy ennek az egyik oka a kevés érdeklődés.Pl az utolsó fejezethez egyetlen egy komit kaptam csupán, és azt nagyon szépen köszönöm, de úgy látom egyre egyre kevesebb az olvasóm.
Szóval ha kapok valami életjelet akkor lehet hogy a friss már jövő héten szerda körül fent lesz.Ha nem, akkor marad a két hét.Ne értsétek félre ez nem zsarolás vagy ilyesmi csak kicsit kell a megerősítés!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én nagyon várom a frisst!!!!! :)))

Maya írta...

Szia! :))
Én nagyon szeretem ezt a törit, és már nagyon várom a folytatást!:)
Szerintem csak azért van kevés látogató, mert túl kevés helyen reklámoztad még. Kérj több linkcserét:)