2012. május 3., csütörtök

20.Fejezet(TELJES)

20.fejezet- Egy csodálatos este:



Kristen szemszöge:

Miután bearaszoltunk a szobába, Rob az ölébe kapott.Lábaimat dereka köré kulcsoltam, biztosan tartott karjaiban, kezei fenekemet markolászták, a vérem szinte csak úgy forrt közelségétől.Annyi idő után végre újra érezni Őt, olyan volt mint ha otthonra leltem volna.
Ajkaink  egy pillanatra sem szűntek meg mozogni, édes táncot jártak.
Rob nekidöntött a falnak, még mindig karjaiban tartott, úgy folytattuk tovább csókcsatánkat.Nyelvünk intenzív játékba kezdett, egy milliméternyi hely sem volt közöttünk.Éreztem nekem nyomuló ágyékát, nem volt éppen nyugalmi állapotban, de én sem.Türelmetlen voltam, csak az övé akartam lenni, most rögtön.Ő sem finomkodott, amint elszakadtunk egymás ajkától vetkőztetni kezdett.Először felsőjétől szabadult meg, amint végignéztem férfias felsőtestén újra meg újra elöntött a vágy, én sem tétlenkedtem, mivel rajtam csak egy ruha volt gyorsan le is dobtam magamról és a sarokban landolt.
Hiányos öltözetben folytattuk tovább csókunkat.
Rob aztán hirtelen újból felkapott és meg sem állt velem egészen az ágyig.Ott óvatosan lefektetett és felém kerekedett.Ismét csókokban forrtunk össze.
Oxigén hiány miatt egy kis időre elváltunk egymástól.Ekkor találkozott tekintetünk.Szemei csak úgy csillogtak, tele volt vággyal és boldogsággal.Az enyéim sem sugározhattak mást.
Újból megcsókolt, annyira finoman mint talán még soha, az a csók elmondott mindent.Lágy volt, és finom, épp hogy csak szánk egymáshoz ért, még is annyira jóleső érzés öntött el.Rob egy pillanatra elhúzódott tőlem.
-Biztos hogy ezt akarod?-kérdezte meg.Tekintetemet fürkészte, válaszra várt.
Egy lágyan, ismét szájára tapadtam..Elmosolyodott és viszonozta gesztusomat.
-Ennél biztosabb már nem is lehetnék.Akarlak.-mondtam két csók között.Újra édes mosoly terült szét
arcán.
Hamarosan megszabadult nadrágjától így már csak fehérneműben voltunk.
-Na és mi van azzal a szabállyal hogy az estét a saját szobánkban töltjük?-incselkedett.Felnevettem, Ő is mosolygott.
-Ó, tényleg, jobb lenne ha mennél.A szabály az szabály.-mentem bele a játékba, miközben próbáltam elfojtani mosolyomat.
-Jajj, fogd már be....-mondta és megvillantotta féloldalas vigyorát.
-Hallgattass el!-húztam az agyát.
Teljesítette is a kihívást, újból megcsókolt, miközben lefoglalta számat, kezeivel melltartóm csatját kapcsolta ki....
Hamar megszabadított a parányi anyagtól, és gyorsan a földön landolt.Rob végignézett testemen, elpirultam, pedig nem most lát először "lenge öltözetben".
Számhoz hajolt és megcsókolt, ma este már sokadjára.Amint megszakított a csókunkat ajkai nyakamat vették birtoklásba,szívogatni kezdte a területbe.Ismét megremegtem, egyszerűen megőrjít, soha senki sem tudott és nem is tud ilyen reakciót kiváltani belőlem.
-Nagyon szeretlek, gyönyörű vagy!-suttogta csókok közepette.
Elmosolyodtam, mindig zavarba hoz, imádom Őt, mindennél jobban.
-Én is szeretlek.-viszonoztam vallomását.
Kezei testemen kalandoztak, bejártak minden lehetséges területet.Végigsimított karomtól egészen lábfejemig, majd , ugyan ezt az utat szájával tette meg, édes csókokat lehelve bőrömre.Sóhajok szakadtak fel belőlem, a lepedőt markolásztam.Amikor ajkai mellem felé közeledtek előtört belőlem az első kéjes sikoly.Próbáltam visszafogni magamat, nehogy az egész szálloda hallja mit is csinálunk éppen, ez többé-kevésbe sikerült is, de inkább kevésbé.
Miközben szája mellemet hintette be csókokkal, ujjai alsóneműm szélét kezdték birizgálni.
-...Rob....-leheltem-Ne kínozz!-kértem esdekelve.
Ekkor megéreztem ujját nőiességemben,  felnyögtem.Gyorsan mozgott bennem, ekkor már nem tudtam visszafogni magam, megtelt a szoba sikolyaimmal.
Aztán Rob hirtelen, kicsúsztatta ujjait, és megszabadított utolsó ruhadarabomtól is, ezután magával is megtette ugyanezt.Már semmi sem fedte testünket, amint végzett a vetkőztetéssel újból felém tornyosult, és megcsókolt.Hevesen viszonoztam, és beletúrtam már amúgy is kócos hajába.
Összekulcsolta kezeinket, ás mélyen szemeimbe nézett, majd végre megéreztem magamban, ismét felnyögtem, végre Övé voltam, több mint fél év után.
Ő is felnyögött, sikolyaim férfias morgásaival párosultak.Először lassan majd egyre gyorsabban mozgott bennem, eközben melleimet simogatta.
Felé hajoltam és lágyan megcsókoltam, szája elnyelte vággyal teli hangomat.
Gyors tempóban haladtunk a gyönyör felé, és nem sokat kellett várnunk rá.
Hirtelen ért az orgazmus, testem megremegett az érzéstől,és hatalmasat nyögtem.Robnak sem kellett sok idő, pár lökés után Ő is követett.Miután mind ketten kielégültünk, lágyan megcsókolt, ujjai arcomat cirógatták.Mind ketten nehezen vettük a levegőt, még a történtek hatása alatt voltunk.
-Szeretlek...-lihegte alig hallhatóan.
-Szeretlek.-mondtam én is, majd ajkaink újból egymásra találtak.Percekig csak faltuk egymást, de most semmi vadság vagy hevesség nem volt benne, csak szerelem.Végigsimítottam arcán, majd amikor elszakadtunk egymástól szemeibe néztem.Boldog volt, akár csak én.Ennél boldogabb nem is lehetnék.
Átkaroltam és hozzá bújtam.A hátamat simogatta, annyira jó érzés volt, megnyugtatott és rövidesen álomba is szenderültem.....
Reggel kipihenten és frissen ébredtem.Szemem előtt lepergett az este minden pillanata, elmosolyodtam.Azt hiszem a tegnap este volt életem legjobb éjjele, mert vele lehettem.
A szememet még mindig nem nyitotta ki, bántotta a fény, azonban végül rávettem magamat.
Amit akkor láttam teljesen meglepett......


Kész is van!:)Tudom kissé rövid te ne haragudjatok légyszi!  :D
Remélem ez is tetszett, és kíváncsian várom a komikat. :)

ui: ez volt életem első teljes khmm része, szóval bocsi ha nem tökéletes! XD

puszi: csillamlany.robsten ( Dóri )

5 megjegyzés:

Kitti írta...

:)
Tetszik, bizony!!!! :)
Áááááááááááá!!! Már annyira vártam ezt a részt!!!! :)
Imádom már most!!! :)
Alig várom már most a folytatást, vagyis inkább a teljes fejezetet!!! :)
Sikeresen felcsigáztál!!! :)
Köszikeeeee, hogy hoztál ízelítőt!!! :)
Viszont most írok az előzőhöz is, mert azt is csak most láttam!!!! :)
Nagyon tetszett!!! :)
Gratulálok!!!!!

Névtelen írta...

Szia!

Nagyon nagyon jól sikerült. Vajon mire ébred Kris? Csak nem ágyba vitt reggeli, mellé pedig Rob?

várom a folytatás.

Nóci

flo írta...

Ahhoz képest, hogy ez életed első hentai-ja nem rossz :3
Naná,hogy elolvastam, mit vártál?! XD
Nagyon várom már a folytatást, és ki is teszlek blogra :3
Puszi a hasadra Do-chan.~

csillamlany.robsten írta...

Köszönöm!Tudom itt, ott hibás, de azét örülök hogy tetszik!Te vagy a legnagyobb kritikusom! :D

flo írta...

Naná hogy a legnagyobb,mégis csak egy művész véleményét kéred cicc.~
Nagyon szívesen :3