2011. november 25., péntek

4.Fejezet

4.fejezet : Kínos helyzetek


Amikor megláttam Robot az ajtóban, nem akartam beengedni.De komolyan már semmi közöm nincs hozzá, akkor meg minek kellene beengednem?Hogy beszélgessünk a fájdalmas múltról?Vagy talán hogy teljesen elbizonytalanítson?Mert be kell vallanom magamnak jelen állapotomban ez talán menne is neki.De mit is gondolok én?Azt hiszem hogy talán még mindig szeret?De hogy is szeret, ha szeretett volna akkor nem is ment volna el akármekkora problémával is kell megküzdenünk.Biztos vagyok benne hogy már semmit nem érez irántam, maximum közönyt, abból pedig nem kérek.
Most mit tegyek itt állok előtte egy szál törülközőben, és valljuk be ennél megalázóbb és kínosabb helyzetet nem is tudtam volna elképzelni találkozásunkkor.Mert tudtam hogy ezt nem kerülhetem el.Ha már hazajött szinte törvényszerű és megírt volt a mi kis "csevejünk".Amit én nagyon is el akartam kerülni, de legbelül nagyon is tudtam hogy ez lehetetlen.Sajnos!
Most mit tegyek?Akkor engedjem be vagy csapjam rá az ajtót.Csak ott álltam magatehetetlenül előtte, amit valószínűleg ő maga is megunt mert újra megszólított.
-Kris, hallasz?Talán van valami baj?-kérdezte értetlenül Rob  miközben rendesen végigmért szemével.
Még kérdi hogy van e valami gond?Igen nagyon is!Ő maga!
-Ö...szia!Rég láttalak..-mondtam az előttem álló volt szerelmemnek.Mondandóm vége talán túl gúnyosra sikeredett ugyanis arcán csalódást véltem felfedezni.
A tekintete a padlóra meredt és úgy tűnt még sokáig ott is marad. Nem igazán tudtam mire vélni a reakcióját.Talán megbántottam?Jaj, Kris még sajnálod is?Kérdeztem magamtól.Nem tudom miért de nem éreztem gyűlöletet iránta inkább sajnálatot.
-Rob, miért jöttél?-törtem meg végül a már, már kínos csendet.Bár nem úgy tűnt mint aki a közeljövőben válaszolni is fog kérdésemre.Még mindig a szeme a padlóra meredt, kerülte a szemkontaktust.
Aztán hirtelen rám emelte tekintetét és száját szólásra nyitotta.
-....Bemehetek?-kérdezte  alig hallhatóan.
Tétováztam bár, de végül arrébb léptem hogy be tudjon jönni.
Először csak ácsorgott, majd helyet foglalt a kanapén.Én mindeközben le sem vettem róla  a szemem.Nem változott semmit.Sőt, az a  fél év mintha még szexibbé tette volna...Elég Kristen, szóltam magamra.
-Ö...mindjárt jövök csak felöltözöm.Addig szolgáld ki magad, van sör a hűtőben ha esetleg kérnél - mondtam és indultam is a szobámba hogy felkapjak magamra valamit.
Amint beértem a helyiségbe magamra zártam az ajtót, és leültem az ágy szélére.Össze kellett szednem magamat.A kezem szinte remegett az idegességtől.Nem ismertem magamra.Én nem ilyen vagyok, és különben is mi bajom van?Ha itt valakinek félni valója van az Ő.Még is csak ő hagyott itt egy szó  nélkül, Ő volt az aki faképnél hagyott és még csak annyit sem mondott hogy pá... 
Nagy nehezen feltápászkodtam az ágyról és a gardrób felé siettem.Előkaptam egy toppot és egy vászon rövidnadrágot és magamra kaptam.Majd a fürdőszoba felé vettem az irányt.
Megmostam az arcomat, s megfésültem a hajamat.Már majdnem meg is száradt a meleg hatására.Még egy utolsó pillantást vetettem tükörképemre és egy "Kris meg tudod csinálni" biztatás után léptem az ajtó elé hogy szembenézzek Robbal.
Rob a kanapén foglalt helyet egy doboz sör társaságában.Amint meghallotta az ajtó nyitódását rögtön rám pillantott.Én csak kínomban elmosolyodtam ezen és a konyha felé vettem az irányt.
Rájöttem hogy még ma nem is ittam kávét így odatettem a vizet és vártam hogy felforrjon.
Ez istenért sem akartam elmozdulni a gáz mellől, és ezt úgy látszik Rob , észrevette és szóvá is tette.
-Attól még ha őrzöd nem fog gyorsabban felforrni.- szólt oda egy mosoly kíséretében.
Be kellett látnom hogy igaza van , és bár nem nagy örömmel de helyet foglaltam vele szemben, a fotelben.E cselekedetem közben  végig magamon éreztem pillantásomat.
-Szóval, mi járatban erre fele?- kérdeztem tőle egy kis idő után.
-Úgy döntöttem visszaköltözöm.- válaszolt kérdésemre.
A válasza hallatán mintha gyomorszájon vágtak volna.Ez nem lehet igaz,nem költözhet vissza.Én nem akarom, nem akarom  hogy a közelembe legyen, én azt nem bírom ki.
-Nem nagyon tűnsz boldognak.- mondta eléggé szomorúan.
Erre még is mit mondjak?Nem , kurvára nem örülök neki Rob? 
-..Már biztosan felforrt a víz, mindjárt jövök.- tértem ki a válasz alól és indultam is a konyha felé.
Hallottam ahogy  csalódottan felsóhajt.Tudtam  hogy erre még válaszolnom kell...


Holnap hozom a frisset, és remélem tetszik.
:)


By csillámlány.robsten

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

nos én még csak most találtam az oldalra. a nevem nem árulom el, de egy ideig én is blogíró voltam, sokáig, de már se időm se kedvem. az egyik oldal chatjében láttam hogy zavar, hogy nincs látogatottság, és szeretnél még írni mert régen volt friss.
Egy kis jótanácsot és segítséget adnék.

Mielőtt reklámozod az oldalt, gondold végig, mi számít az önkifejezés, vagy hogy hányan nézik meg a blogodat, mert aztán az lesz belőle, hogy mindenáron akarsz komikat és ha nem kapsz azt úgy éled meg, hogy nem is jó, pedig lehet hülyeség. többségünk csak lusta választ írni. Ezt elkerülendő, rakhatsz fel statisztikát, hogy hogy tetszik a történet... Tehát lényegtelen és lényeges dolgokról is rakhatsz statisztikát ki az is remekül tükrözi hogy kinek mi a véleménye és hogy hánynak.mielőtt reklámozod az oldalt írjál friss részt. nem biztos hogy valaki elolvassa, ha azt látja, csak 4 rész van és az is novemberi. Az már régi.
Tehát előbb frisselj legalább két három részt, hogy legyen értelme az olvasónak, hogy később is visszanézzen, esetleg rendszeres olvasóddá válljon. És a legfontosabb döntsdd el, tényleg tudod ezt csinálni, van energiád, ihleted és nem zavarnak be túlzottan külső tényezők, mert ha mindig csak kitolod az ígért frisset, vagy akármit, és nem lesz belőle semmi, elég lehangoló lesz.
A történet eddig jó, viszont eseménytelen. És a legfontosabb rövid.
Nagyon rövid. túlságosan is. És rögtön belevágtál a közepébe. Jobban is megismerhetnénk Lucast a kapcsolatukat, Kristen hátterét, esetleg lehetne szemszögváltás Rob fele, vagy ha nem, akkor is egy kis előzmény nem ártott volna. Legyen több párbeszéd benne, több érzelem legyen az negatív vagy pozitív.
És persze helyesírásilag is legyen jó, mert vannak akiket zavarhat, ha túl sok vagy a kevésnél is kicsit több a hiba.
Összefoglalva versenyképesnek kell lenned, mert sok nagyon színvonalas RobSten történet van már a hálón, tehát a történeted ilyen tulajdonságokkal bírjon: hosszabb fejezetek, jó írás, fordulatos, váratlan cselekményszál, jó és rossz fordulatokkal dúsított történetet, szeretnivaló és utálnivaló karakterekkel...
szóval ezek az én véleményem vagy megfogadod vagy nem... csak leírtam a tapasztalataimat.
sok sikert és várom a folytatást, márha lesz, remélem, mert a történetből sok mindent ki lehet hozni :)
Hajrá

Anonimus

Maya írta...

Szia!Én is most találtam a blogodra,és elég érdekes történetnek tünik, persze csak jó értelemben :) Örülnék annak, ha többször lenne friss :) én most még nem regisztráltak magam rendszeres olvasónak, de mindig be fogok ide nézni és majd regisztrálni is fogok, ígérem!! :)
Így tovább, már várom a frisst:)

Ui:szerintem rakja be a blogodra égy chaten, nagyon praktikus égy chat! :)