2011. november 13., vasárnap

3 fejezet

3.Fejezet:  Találkozás

Amit reggel éreztem azt az érzést nem kívánom senkinek.
Még mindig nem tudom hogy, örüljek vagy inkább sírjak a hír hallatán, de ettől függetlenül élnem kell az életemet.
Úgy döntöttem . hogy ma átszaladok pár cuccomért a lakásomra.
Csak néhány hete költöztünk még össze Lucassal, így még van néhány cuccom otthon.
Nagyon szeretem azt a kis bérelt lakást, de mivel lucassal eljegyeztük egymást úgy döntöttünk hogy jobb lesz ha együtt is élünk.Egy kicsit korainak tartottam ezt meg az eljegyzést is mint mindenki de semmi bajunk nem lehet belőle, és így belementem majd meglátjuk hogy mi lesz.Ha meg nem jön össze akkor visszaköltözöm.Tulajdonképpen nem látok semmi kifogást erre a döntésre, meg hát amúgy is időnk negy részét egymásnál töltöttük.
Szóval mára is megvolt a programom.Lucas  korán reggel dolgozni ment,  így nemsokkal később én is kocsiba pattantam.Csak egy kisebb hátizsákot vittem magammal.Végül is mindössze néhány ruhadarabért megyek vissza.
Lehet hogy egy kis időt ott is töltök.Őszintén szólva egy kicsit hiányzik is ez a környezet,még is csak ez az otthonom.
Persze emlékek tömkelege is köt ehhez a lakáshoz, és igen sok Robbal kapcsolatos.Ugyan is elég sok időt töltöttünk itt amikor még együtt voltunk.
Amikor pedig elment ez a lakás sok sok mindenre emlékeztetett.Igazság szerint örültem is annak hogy egy kicsit elmehetek onnan mert,segített a felejtésben.De akkor is az otthonom és néha, néha hazavágyom.
Az út nem volt hosszú.Úgy háromnegyed óra lehetett csupán.Hamar meg is érkeztem,és leparkltam a ház előtt.
Egy kisebb kertes ház volt csupán, amit apám vett.Szinte ragaszkodott hozzá pedig én tökéletesen megelégedtem volna egy bérelt 1 szobás lakással is, de ő ezt azt akarta hogy legyen egy saját otthonom.Így hát belementem, mondjuk jobban is jártam de azért néha egyedül kicsit túl nagy nekem.
A lakás már elég poros volt ugyan is hónapok óta nem jártam már itt.
Elég meleg nap volt a mai, és a kocsiban is nagy volt a forróság így úgy döntöttem lezuhanyzom.
Ezért beálltam a zuhanyrózsa alá , és magamra engedtem a langyos vízsugarat.Nagyon jól esett, egészen lehűtött ezen a napon.A hajamat is bevizeztem .Amikor végezetem magam köré csavartam a törülközőt és elkezdtem pakolászni, nme szárítottam meg a hajam, gondoltam a melegtől úgy is megszárad, estig itt maradok.Kinyitottam az ablakot hogy bejusson egy kis friss levegő.
Ekkor csöngetést hallottam.Fogalmam sem volt hogy ki lehet az ugyan is senkit nem vártam, nem is tudja senki hogy itthon vagyok.Egy szál törülközőben ajtót nyitottam, gondoltam az egyik szomszéd lehet.Biztos meglátta  az autót parkolni a ház előtt.
Így hát siettem is beengedni.
-Mindjárt jövök-kiáltottam.Amikor pedig kinyílt az ajtó, úgy éreztem jobb lett volna ha nem is nyitom ki.
-Szia Kris- szólalt meg Rob.
Azt sem tudtam hogy most mit csináljak , csak némán álltam előtte egyszál törülközőben ami még inkább rontott a helyzetemen....

Nincsenek megjegyzések: