2012. március 7., szerda

Visszajelzések!

Sziasztok! Hát itt vagyok megint.:) 
Tudom eléggé régen volt már a friss, amit nagyon sajnálok több oka is van.
Először is , most felvételiztem és ez az időszak most nagyon nehéz és stresszes volt a számomra!Szóval mostanában még ha akartam volna sem ment volna  a friss!Belátom eléggé elhanyagoltam mostanság a törimet amiért őszintén bocsánatot szeretnék kérni!
Köszönöm szépen  a kommenteket és a visszajelzéseket!
Főleg egy kedves névtelen hozzászólótol .Nagyon jól esett és sokat  segített!És ígérem meg is fogom fogadni!
Próbálom hosszabbra írni a fejezeteket és többet frisselni!
A másik kedves tanács az volt hogy legyen több Lucasos rész.
Csak magamból tudok kiindulni és én nem szeretem a túl sok " rizsát" XD.És azt szeretem ha inkább több a Robstenes rész.De lehet hogy igaz, és nem kellene  rögtön így a közepébe vágnom ezért szavazást is indítok ezzel kapcsolatban hogy inkább töményebb legyen a Robsten  vagy pedig legyen több Lucas,
Mindenesetre nagyon jól esne ha szavaznátok, és megígérem többet fogok frisselni. Megpróbálok minden pénteken felrakni egy jóval hosszabb fejit!:)
És a chates tippet is megfogadom még ma felrakok egy chatet!
És tényleg köszönöm a kommenteket és ígérem rendszeresen hozom a frisseket és megéri engem olvasni ! :)



Puszi :   csillamlany.robsten  :)

Nincsenek megjegyzések: