2011. augusztus 17., szerda

Kedves olvasó!

Először is szeretném megköszönni, hogy most itt vagy,és olvasod a blogomat!
Ez az első történet amit írni kezdtek.(Nagyon izgulok, főleg amiatt, hogy vajon elnyeri e a tetszéseteket.)
        A történetem Kristen Stewart és Robert Pattinson románcáról fog szólni, egyszóval ez is egy Robsten történet lesz.
Én már rengeteg ilyen történetet olvastam, és jelenleg is nyomon követek, olvasok!De csak most először vetemedtem :) arra hogy, írásba fogjak!
Ha olvasod a blogomat szeretném hogy, ha tudnád ez nagyon sokat jelent nekem!!Mivel ez az első ilyen projektem így nagyon fontos lenne a támogatásotok és a véleményetek!Úgy hogy, ha időtök engedi , ha csak pár sort is, de nagyon megköszönném ha írnátok, komiznátok.
Nem gondolkodtam még a fejezetek időpontjain.Úgy gondolom nem tűzök ki alkalmakat hogy,  pl egy héten egyszer meg ilyenek, hanem amikor kész vagyok a következő fejivel akkor már fel is raknám nektek!
Szóval röviden ennyi lenne!Nem soká hozom az első fejezetet (szerintem még ma meg lesz)!

                Puszi: csillámlány.robsten

Nincsenek megjegyzések: